Er zijn geen in- en uitstapkosten. Wel betaal je op alle dividenden roerende voorheffing aan de overheid: 30% in het eerste jaar, 20% in het tweede, en 15% in de jaren daarna. Je kan het evenwel terugvragen via de belastingsaangifte. Hoe dat moet, lichten we je graag toe als je aandeelhouder wordt.